Dołącz do nas!


 

Goffice.pl to innowacyjny projekt, który wspiera biznes. Naszym Klientom oferujemy profesjonalną obsługę procesów księgowych oraz kadrowo-płacowych. Jesteśmy częścią firmy Human Focus z Gdyni, która od 2011 roku prowadzi procesy rekrutacyjne i projekty rozwojowe.

Samodzielna/y Księgowa/y

Miejsce pracy – Gdynia

Proponowany termin rozpoczęcia pracy – 1.05.2019

 

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Prowadzenie pełnej księgowości
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych, reprezentacja przed organami Skarbowymi
  • Sporządzanie wymaganych sprawozdań zewnętrznych (m.in. NBP, GUS)
  • Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
  • Monitorowanie zmian prawa i nadzorowanie aspektów księgowo-podatkowych
  • Prowadzenie ewidencji podatkowych, wymaganych rejestrów i dokumentów do celów podatkowych
  • Współpraca z Działem Kadr i Płac
  • Współpraca z Klientami zewnętrznymi i podmiotami grupy


 
Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (specjalistyczne kursy będą dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek prawa handlowego
  • Bardzo dobra komunikacja, umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, sumienność
  • Preferowane doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych narzędzi pracy, zwłaszcza związanych z migracją danych do/z systemu FK
  • Znajomość programu Excel
  • Znajomość Comarch Optima będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie – 4000 zł netto
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • niezbędne narzędzia pracy
  • świetną lokalizację w centrum Gdyni – pracujemy na Świętojańskiej!
  • miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy

 

Zapraszamy do przesyłania swoich aplikacji (CV) na adres: rekrutacja@humanfocus.pl z dopiskiem “Samodzielna/y Księgowa/y” w tytule lub treści wiadomości. Odpowiemy na każde zgłoszenie.

W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji: rekrutacja@humanfocus.pl

Powrót - aktualności

Dodaj komentarz

No name or email address required.

-->