Wirtualne biuro + administracja

Komplet usług Wirtualne Biuro + Administracja to idealne rozwiązanie dla małych i średnich podmiotów – w tym start-upów – które pozwoli na oszczędność oraz uproszczenie całości spraw związanych z administracją.

Jeśli potrzebujesz:

pomocy w obsłudze administracyjnej Twojego biura

prestiżowego adresu dla swojej firmy, ale nie chcesz wynajmować drogiej powierzchni biurowej na własną rękę

wsparcia w procesie rejestracji nowego podmiotu

zapoznaj się z naszą ofertą:

WIRTUALNE BIURO + ADMINISTRACJA

Wirtualne Biuro Goffice.pl to przejrzysta i komfortowa usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej. W ramach abonamentu zyskasz prestiżowy adres do korespondencji, możesz także zarejestrować swoją działalność pod tym adresem. Dodatkowo oferujemy Ci obsługę administracyjną: odbiór i skanowanie korespondencji, przesyłanie poczty na wskazany przez Ciebie adres, archiwizowanie dokumentów, czy przypominanie o ważnych terminach – w zależności od wybranego przez Ciebie abonamentu.

Wirtualne Biuro Goffice.pl to idealne rozwiązanie dla start-upów, osób kierujących firmą z domu, czy freelancerów, ceniących mobilność, wygodę, oszczędność czasu i chcących obniżyć koszty prowadzenia działalności. Spodziewasz się klienta? Bez obaw. Dysponujemy komfortową salą spotkań, którą abonentom Wirtualnego Biura Goffice.pl wynajmujemy w promocyjnej cenie.

Cennik – Wirtualne Biuro Goffice.pl:

JDG

PLN 99* netto miesięcznie
  • Adres siedziby
  • Adres korespondencyjny
  • Odbieranie i skanowanie poczty
  • Przesyłanie poczty na wskazany adres
  • ZAPŁAĆ ZA ROK Z GÓRY - UZYSKASZ RABAT

Spółka z o.o.

PLN 159* netto miesięcznie
  • Adres siedziby
  • Adres korespondencyjny
  • Odbieranie i skanowanie poczty
  • Przesyłanie poczty na wskazany adres
  • ZAPŁAĆ ZA ROK Z GÓRY - UZYSKASZ RABAT

Prowadzisz Działalność Gospodarczą?
Połącz usługę Wirtualne Biuro Goffice.pl z obsługą księgową – to się opłaca:

Pakiet ECONOMY+

PLN 333 netto miesięcznie
  • Adres korespondencyjny
  • Wirtualna wizytówka
  • Odbieranie poczty
  • Adres siedziby
  • Księgowość
  • Przesyłanie poczty na wskazany adres
  • Skanowanie korespondencji

REJESTRACJA FIRMY

Naszym Klientom oferujemy obsługę w zakresie rejestracji Spółek Prawa Handlowego:

Wspieramy również osoby, które chcą prowadzić działalność gospodarczą, jako osoby fizyczne – przygotowujemy i koordynujemy cały proces rejestracji i obsługi administracyjnej.

Oferujemy również adres do rejestracji firmy.

Wyobraź sobie, że wstajesz rano, parzysz sobie kawę, po czym zaglądasz do skrzynki mailowej, w której znajdujesz skany bieżącej korespondencji i przypomnienie o ważnym spotkaniu. Potem pracujesz nad swoim projektem tak, jak lubisz – w domu albo w terenie. Wirtualne biuro, choć dla niektórych wciąż brzmi egzotycznie, to w rzeczywistości prosta, przejrzysta i komfortowa usługa. No tak, warto wyjaśnić to już na początku: wynajmując wirtualne biuro, nie płacimy za miejsce, ale za usługę właśnie, a dokładnie za outsourcing usług biurowych. W ramach zakupionego abonamentu możemy w bezpieczny i całkowicie legalny sposób zarejestrować swoją działalność/spółkę pod adresem właściwym dla takiego e-biura. Ten adres (najczęściej prestiżowy, budujący wizerunek, zlokalizowany w centrach dużych miast) możemy umieścić na swoich wizytówkach, stronie www, czy w materiałach reklamowych. To tutaj będzie przychodzić nasza poczta, a wirtualni asystenci powiadomią nas o ważnych terminach i nowych przesyłkach mailowo lub telefoniczne. Jeśli zechcemy – nasza korespondencja zostanie zeskanowana i zarchiwizowana.

Wirtualne biuro

Główne korzyści, jakie daje e-biuro:

oszczędność i kontrola kosztów (płacisz za administrację, a nie za czynsz, ochronę czy media. Tak zaoszczędzone środki z powodzeniem można inwestować w rozwój firmy)

wygoda i minimum formalności

obsługa biurowa bez konieczności zatrudniania pracowników

prestiżowy adres

prywatność – nie musisz rejestrować swojej firmy w domu

bezpieczeństwo

Termin „wirtualne biuro” powstał w USA około 1994 roku i był ściśle związany z amerykańskim ruchem ekonomicznym. Za twórcę terminu uznaje się Ralpha Gregory’ego – pomysłodawcę i założyciela firmy Intelligent Office. Gregory był zapracowanym przedsiębiorcą, działał m.in. w branży związanej z elektroniką domową, był właścicielem sieci stacji radiowych funkcjonujących na terenie 9 stanów i kierował dużą grupą kapitałową. Obserwując zwyczaje swoje i swoich kolegów zauważył, że coraz więcej czasu spędzają w podróżach albo pracując zdalnie – z domu. Z biur korzystali tylko okazjonalnie. W związku z tym, wysokie koszty jakie generował wynajem powierzchni biurowych, straciły dla Gregory’ego rację bytu.

Zapytany o najważniejszą inspirację dla Intelligent Office – pierwszego wirtualnego biura na świecie – powiedział: „Zostałem tatą i potrzebowałem lepszego sposobu na prowadzenie biznesu, bez uszczerbku dla mojego życia rodzinnego” (w wywiadzie dla Daily Camera, 2009 r.) .

Pierwsze wirtualne biuro powstało w Boulder w stanie Colorado. Na przestrzeni niecałych 20 lat, w samej tylko Ameryce Północnej, otwarto ok. 65 nowych filii, a idea Intelligent Office stała się inspiracją do powstania e-biur na całym świecie.

Dla każdego, choć prym wiodą tu małe i średnie firmy, nie dysponujące jeszcze dużym budżetem. To strzał w dziesiątkę dla osób kierujących firmą z domu, podróżujących, dla freelancerów i start-up’ów. Z usług e-biur korzystają firmy zajmujące się pośrednictwem, projektowaniem, doradztwem, czy sprzedażą internetową… Pracują w nich dziś m.in. graficy, architekci, tłumacze i specjaliści ds. marketingu.

Wiele osób pyta nas: „Co, jeśli do wirtualnego biura zechce przyjść mój klient?”. Choć dziś większość interesów załatwia się online – przez komunikatory, czy mailowo, e-biura wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, udostępniając im salki konferencyjne, szkoleniowe czy sale spotkań, z których można skorzystać po wcześniejszej rezerwacji.