Komplet usług Wirtualne Biuro + Administracja to idealne rozwiązanie dla małych i średnich podmiotów – w tym start-upów – które pozwoli na oszczędność oraz uproszczenie całości spraw związanych z administracją.
Jeśli potrzebujesz:
pomocy w obsłudze administracyjnej Twojego biura
prestiżowego adresu dla swojej firmy, ale nie chcesz wynajmować drogiej powierzchni biurowej na własną rękę
wsparcia w procesie rejestracji nowego podmiotu
zapoznaj się z naszą ofertą:
WIRTUALNE BIURO + ADMINISTRACJA
Wirtualne Biuro Goffice.pl to przejrzysta i komfortowa usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej. W ramach abonamentu zyskasz prestiżowy adres do korespondencji, możesz także zarejestrować swoją działalność pod tym adresem. Dodatkowo oferujemy Ci obsługę administracyjną: odbiór i skanowanie korespondencji, przesyłanie poczty na wskazany przez Ciebie adres, archiwizowanie dokumentów, czy przypominanie o ważnych terminach – w zależności od wybranego przez Ciebie abonamentu.
Wirtualne Biuro Goffice.pl to idealne rozwiązanie dla start-upów, osób kierujących firmą z domu, czy freelancerów, ceniących mobilność, wygodę, oszczędność czasu i chcących obniżyć koszty prowadzenia działalności. Spodziewasz się klienta? Bez obaw. Dysponujemy komfortową salą spotkań, którą abonentom Wirtualnego Biura Goffice.pl wynajmujemy w promocyjnej cenie.
Cennik – Wirtualne Biuro Goffice.pl:
JDG
-
Adres siedziby
-
Adres korespondencyjny
-
Odbieranie i skanowanie poczty
-
Przesyłanie poczty na wskazany adres
-
ZAPŁAĆ ZA ROK Z GÓRY - UZYSKASZ RABAT
Spółka z o.o.
-
Adres siedziby
-
Adres korespondencyjny
-
Odbieranie i skanowanie poczty
-
Przesyłanie poczty na wskazany adres
-
ZAPŁAĆ ZA ROK Z GÓRY - UZYSKASZ RABAT
Prowadzisz Działalność Gospodarczą?
Połącz usługę Wirtualne Biuro Goffice.pl z obsługą księgową – to się opłaca:
Pakiet ECONOMY+
-
Adres korespondencyjny
-
Wirtualna wizytówka
-
Odbieranie poczty
-
Adres siedziby
-
Księgowość
-
Przesyłanie poczty na wskazany adres
-
Skanowanie korespondencji
REJESTRACJA FIRMY
Naszym Klientom oferujemy obsługę w zakresie rejestracji Spółek Prawa Handlowego:
- Odpowiadamy za całą procedurę i koordynujemy wszystkie czynności wymagane prawem,
- Przygotowujemy komplet dokumentów założycielskich, w tym umowę spółki,
- Organizujemy obsługę notarialną i przygotowujemy zgłoszenie do KRS,
- W sprawach nietypowych nasz Partner – Kancelaria Andrzejewski i Partnerzy oferuje dodatkową pomoc prawną.
Wspieramy również osoby, które chcą prowadzić działalność gospodarczą, jako osoby fizyczne – przygotowujemy i koordynujemy cały proces rejestracji i obsługi administracyjnej.
Oferujemy również adres do rejestracji firmy.
Wyobraź sobie, że wstajesz rano, parzysz sobie kawę, po czym zaglądasz do skrzynki mailowej, w której znajdujesz skany bieżącej korespondencji i przypomnienie o ważnym spotkaniu. Potem pracujesz nad swoim projektem tak, jak lubisz – w domu albo w terenie. Wirtualne biuro, choć dla niektórych wciąż brzmi egzotycznie, to w rzeczywistości prosta, przejrzysta i komfortowa usługa. No tak, warto wyjaśnić to już na początku: wynajmując wirtualne biuro, nie płacimy za miejsce, ale za usługę właśnie, a dokładnie za outsourcing usług biurowych. W ramach zakupionego abonamentu możemy w bezpieczny i całkowicie legalny sposób zarejestrować swoją działalność/spółkę pod adresem właściwym dla takiego e-biura. Ten adres (najczęściej prestiżowy, budujący wizerunek, zlokalizowany w centrach dużych miast) możemy umieścić na swoich wizytówkach, stronie www, czy w materiałach reklamowych. To tutaj będzie przychodzić nasza poczta, a wirtualni asystenci powiadomią nas o ważnych terminach i nowych przesyłkach mailowo lub telefoniczne. Jeśli zechcemy – nasza korespondencja zostanie zeskanowana i zarchiwizowana.
Główne korzyści, jakie daje e-biuro:
oszczędność i kontrola kosztów (płacisz za administrację, a nie za czynsz, ochronę czy media. Tak zaoszczędzone środki z powodzeniem można inwestować w rozwój firmy)
wygoda i minimum formalności
obsługa biurowa bez konieczności zatrudniania pracowników
prestiżowy adres
prywatność – nie musisz rejestrować swojej firmy w domu
bezpieczeństwo
Termin „wirtualne biuro” powstał w USA około 1994 roku i był ściśle związany z amerykańskim ruchem ekonomicznym. Za twórcę terminu uznaje się Ralpha Gregory’ego – pomysłodawcę i założyciela firmy Intelligent Office. Gregory był zapracowanym przedsiębiorcą, działał m.in. w branży związanej z elektroniką domową, był właścicielem sieci stacji radiowych funkcjonujących na terenie 9 stanów i kierował dużą grupą kapitałową. Obserwując zwyczaje swoje i swoich kolegów zauważył, że coraz więcej czasu spędzają w podróżach albo pracując zdalnie – z domu. Z biur korzystali tylko okazjonalnie. W związku z tym, wysokie koszty jakie generował wynajem powierzchni biurowych, straciły dla Gregory’ego rację bytu.
Zapytany o najważniejszą inspirację dla Intelligent Office – pierwszego wirtualnego biura na świecie – powiedział: „Zostałem tatą i potrzebowałem lepszego sposobu na prowadzenie biznesu, bez uszczerbku dla mojego życia rodzinnego” (w wywiadzie dla Daily Camera, 2009 r.) .
Pierwsze wirtualne biuro powstało w Boulder w stanie Colorado. Na przestrzeni niecałych 20 lat, w samej tylko Ameryce Północnej, otwarto ok. 65 nowych filii, a idea Intelligent Office stała się inspiracją do powstania e-biur na całym świecie.
Dla każdego, choć prym wiodą tu małe i średnie firmy, nie dysponujące jeszcze dużym budżetem. To strzał w dziesiątkę dla osób kierujących firmą z domu, podróżujących, dla freelancerów i start-up’ów. Z usług e-biur korzystają firmy zajmujące się pośrednictwem, projektowaniem, doradztwem, czy sprzedażą internetową… Pracują w nich dziś m.in. graficy, architekci, tłumacze i specjaliści ds. marketingu.
Wiele osób pyta nas: „Co, jeśli do wirtualnego biura zechce przyjść mój klient?”. Choć dziś większość interesów załatwia się online – przez komunikatory, czy mailowo, e-biura wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, udostępniając im salki konferencyjne, szkoleniowe czy sale spotkań, z których można skorzystać po wcześniejszej rezerwacji.